Midden- en kleinbedrijf

Zoals voor alle ondernemers, is een goede administratie niet alleen verplicht, maar ook heel belangrijk!

Voor een juiste bedrijfsvoering heeft u immers informatie nodig uit uw financiële administratie. Hierbij kunt u denken aan de ontwikkeling in de omzet, kosten en het bedrijfsresultaat. Met deze gegevens kunt u een juiste sturing aan uw bedrijf geven.

Als ondernemer heeft u waarschijnlijk niet voldoende tijd om naast uw eigen werkzaamheden een volledige administratie bij te houden. Bij ES Administraties kunnen wij daarbij helpen en uw administratie geheel of gedeeltelijk overnemen.

Zo kunnen wij voor u;

  • Facturen maken en verwerken
  • Inkoopfacturen verwerken
  • Bankafschriften en kasboek verwerken
  • Controle van de door u geboekte administratie
  • Aangifte omzetbelasting
  • Rapportage van uw financiële gegevens

Wilt u zich ook richten op waar u goed in bent, neem dan vrijblijvend contact met ons op en laat u informeren over de mogelijkheden.