Voor de ZZP’ers en het Midden- en Kleinbedrijf verzorgen wij de gehele administratie, van het inrichten van de administratie tot het aangeven van de omzetbelasting. Ook als u achterloopt met de administratie of als u maar een gedeelte van uw administratie wilt laten doen kunt u bij ons terecht. Misschien heeft u tijdelijk hulp nodig, ook dat is geen enkel probleem.
Of u uw papieren nu aanlevert in een schoenendoos, een enveloppe of per mail, wij maken er een overzichtelijke en inzichtelijke administratie van.
Particulieren kunnen wij helpen bij de administratie of de aangifte inkomstenbelasting.
Doordat wij vanuit huis werken zijn onze kosten laag, onze klanten sturen hun administratie per post en/of per mail of wij komen langs op locatie. Wij verwerken de administratie in ons boekhoudpakket of in een bestaand boekhoudpakket van de klant.
Neemt u gerust contact op voor meer informatie.
Verder zijn wij van mening dat u ons betaalt voor wat wij doen en niet voor hoelang wij erover doen!
Zie hiervoor onze tarievenlijst.
Dan is nu voor ons aan U de vraag: “Wat kunnen wij U uit handen nemen!?”
Bijvoorbeeld;
- Facturen maken en verwerken
- Inkoopfacturen verwerken
- Bankafschriften en kasboek verwerken
- Controle van de door u geboekte administratie
- Aangifte omzetbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting